Yala beena
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

يلا بينا هى اسرة فيها مجموعه شباب زى الفل . هدافها هو اصلاح شباب المركز. وهى لاتفرق بين دين او جنس او لغه. وهى مدرجه تحت نطاق برلمان الشباب بمركز شباب عابدين.

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

لمن يهمه الامر

2 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1لمن يهمه الامر Empty لمن يهمه الامر الإثنين ديسمبر 29, 2008 11:31 am

hero

hero

هاى عليكم جميعا يا جماعه وعلى اعضاء اسره يلا بينا بمركز شباب عابدين اطلع عليكم انا فؤاد حسني فؤاد بائني اقر بعدم Crying or Very sad Mad انتسابي لاسره يلا بينا واني مجرد صديق اليكم خارج الاسره وليست عضو معكم فى الاسره حيث انني ليست جدير بائني اكون احد اتراف من اتراف الاسره وذالك اما عن العضوه نورا محمد فا هي كمان ليست من ضمن الاسره وانها صديقه لكم خارج الاسره وذالك مني انا فؤاد حسني فؤاد واتمني لكم جميعا التوفيق ودوام التقدم الباهر ان شاء الله والله معاكم

عدل سابقا من قبل hero في الإثنين ديسمبر 29, 2008 11:50 am عدل 1 مرات (السبب : خطيء املائي)

2لمن يهمه الامر Empty رد: لمن يهمه الامر الإثنين ديسمبر 29, 2008 3:23 pm

shetos

انا بقولك يا حسن افضل زى ما انت ما ضحكش حد مش عايزين حد يشمت فيناانت طبعان عارف اقصد مين وتانى حاجة ما تخليش حد ينتصر عليك وانت عارف ان فى شخص معانا يتمنا لانت هتعملة فا يا ريت با حسن ما تخليهوش ينول دة

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]