Yala beena
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

يلا بينا هى اسرة فيها مجموعه شباب زى الفل . هدافها هو اصلاح شباب المركز. وهى لاتفرق بين دين او جنس او لغه. وهى مدرجه تحت نطاق برلمان الشباب بمركز شباب عابدين.

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

يا ترى اى الهدف من إن واحد يوقع بين الناس؟

4 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

Admin

Admin
Admin

يا ريت الناس تدخل وتكتب رأيها فى الموضوع بكل صراحه ومتخفوش من اى حد

https://yalabeena.ahlamontada.net

Ahmed Magdi TIMO

قال الله تعالى((يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن جَاءكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَأٍ فَتَبَيَّنُوا أَن تُصِيبُوا قَوْماً بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَى مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ ))

3يا ترى اى الهدف من إن واحد يوقع بين الناس؟ Empty ما اختلفناش الخميس ديسمبر 04, 2008 5:35 pm

Admin

Admin
Admin

بس اللى بيوقع ليه بيعمل كدة ؟؟؟؟؟؟
دا السؤال يا ريت اسمع رد مقنع علشان استريح
وياريت اعرف دا المفروض يتعمل معه ايه ؟؟

https://yalabeena.ahlamontada.net

hero

hero

والله انا شايف يا صحبي ان الى بيوقع مابين الناس وبعضهم ده ليه مصلحه فى كده بس المشكله انه مش بيوقع مابين الى منه ياعني مش بيوقع مابين الى يخصو وبتهيئلى الكل عارف الكلام وفاهم على مين بس المشكله انى وقعت فى موضوع ومشكله وفى نناس وقعت بردو فى مشكله قبلي بس ياتري الدور الى جاى على مين تفتكرو هيكون على حد منهم Mad وده من ابعد المستحيلات وله هيكون على البعيد عنهم bounce ياريت تجوبني على السؤال ده اوكى وربنا يدي كل واحد على قد نياته وربنا عالم بلنوايا lol!

mohamed ahmed

شكرا جدا ليك يا ياسر على الموضوع الجامد ده بس انا كان ليه رأى تانى
مش ديه المشكلة الاساسية المشكلة انهم بيعرفو يوقع بين الناس عارف بيعرفو ازاى
مش ميزة فيهم لآ ده العيب في الناس استحالة اي حد يوقع بين الناس الا اذا كانت الناس ديه مش بتحب بعض ومش بيخافو على بعض هو ده سلاح اللى بيوقع بين الناس
فاحنا ندور على العيب فينا مش هو بيعمل كده ليه او نعمل معه ايه Very Happy
كم فكرنا أن نغيّر ما لم يعجبنا فى الآخرين , جهلا منّا بما فى أنفسنا من أشياء تستحق التغيير Very Happy

6يا ترى اى الهدف من إن واحد يوقع بين الناس؟ Empty فى الجون الإثنين ديسمبر 15, 2008 12:46 pm

hero

hero

[بصراحه يا محمد احمد كلامك مظبوط بس مش بدرجه عاليه يا صحبي ياعني معلش هوا ليه مش بيقوع الى منه فى بعض على طول بيوقع مابين الى ميخصوهوش ومابين الى بعيد عن الى بيحبهم ومش مهم غيرو يولع المهم هوا ولى حواليه وسيبو بس اكيد فى يوم هيجي ولدور هيكون عليه هوا ولى طبعه بس ساعتها على ما اذن ان الكل هيدوس عليهم مش هيسعدهم خالص وانا اول واحد هعمل كده فيهم عشان اخد بحق الى اتعمل فى ناس قبلي ولى اتعمل فيا انا كمان وربنا يقدر كل واحد

7يا ترى اى الهدف من إن واحد يوقع بين الناس؟ Empty ليه مش بنقدر نقول كل الى فى قلوبنا الإثنين ديسمبر 15, 2008 12:50 pm

hero

hero

ليه مش بنقدر نقول كل الى فى قلوبنا ياريت تجوبوني على السؤال ده ومستني ردك انتا بلزات يا كادو اوكى Laughing lol! afro

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]